xoves, 23 de setembro de 2010

As subvencións os medios

Relacionado co peche de Vieiros e outros medios en galego un artigo de Xornal sobre as subvencións os medios:

"O bipartito déulle ao grupo Voz máis de 7 millóns nun ano
XORNAL.COM 05/06/2010 - 13:44 h.
Durante o ano 2007, a Xunta de Galicia, gobernada naquel momento polo bipartito, ofreceu subvencións a empresas privadas. O informe do Consello de Contas relativo ao ano 2007 deixa patente que as distintas empresas do grupo Corporación Voz de Galicia recibiron máis de 7 millóns de euros, a maior parte correspondente á axudas para o xornal La Voz de Galicia. O grupo foi o que máis cartos recibiu en subvencións de todos os que operan en Galicia, entre os que repartiu máis de 21 millóns de euros. É dicir, levouse preto do 29% do total dos fondos.
O informe do Consello de Contas reflexa que só o periódico La Voz recibiu 4.930.706 euros, mentres que a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, que leva o nome do seu editor e que naceu para dar continuidade tanto á propiedade como a liña editorial, conseguiu unha axuda pública de 413.500 euros. A emisora radiofónica do mesmo grupo, Voz de Galicia Radio S.A., percibiu outros 304.616 euros. Por outra banda, Canal Voz S.L-Diario Dixital (a edición web do diario impreso) obtivo 256.416 euros e a Corporación Voz de Galicia 217.651 euros. O total ascende a 6.122.889 euros, que sumados aos 972.782 euros de subvención que tivo o diario como empresa privada e fóra do apartado correspondente a medios de comunicación, fan un total de 7.095.671 euros. Máis de sete millóns de euros foron os que a Corporación Voz de Galicia percibiu durante o exercicio do 2007 por parte do Goberno galego.
A maiores deste grupo de comunicación, outras das empresas periodísticas que percibiron axudas dende a Xunta de Galicia no ano 2007 son a Editorial Compostela S.A, que leva as cabeceiras El Correo Gallego e Galiza Hoxe, que percibiu 2.340.033 euros.
Por outro lado, entre o número de empresas privadas que foron subvencionadas pola Xunta de Galicia con importes superiores aos 150.000 euros atópase R Cable y Telecomunicaciones Galicia, Agroseguro, Unión Fenosa Distribución e Leche Celta."
Algo que ademáis debe ser completado coa seguinte puntualización de Antón Losada no seu blogue:
"Antón Losada dijo...
A resposta a túa pregunta, deviños: P. A usted se le atribuye el papel de bloqueador de proyectos como el de la Lei de Publicidade Institucional. R. Queríamos introducir en esa ley la prohibición expresa de los convenios con medios de comunicación y ése era el punto de discrepancia. P. ¿Habrá reforma en la radio y televisión autonómicas? R. Tanto el presidente como el vicepresidente han dicho que cumplirán ese compromiso. Quedan dos años de legislatura y es tiempo suficiente para cumplirlo. P. ¿Es partidario de modificar las relaciones del Gobierno con los medios de comunicación? R. A mí se me han acusado de hacer muchísima publicidad, pero yo creo que es un ejemplo de transparencia. Los gobiernos del PP hacían muchísima publicidad que se disfrazaba. Desde la Vicepresidencia todo lo que hemos hecho con dinero en medios de comunicación el ciudadano lo ve y a él le corresponde valorar si está bien. Las consellerías del BNG lo han hecho así. P. No todas. R. Mayoritariamente sí. La publicidad es una herramienta fundamental de la acción de gobierno. Es muy difícil que una mujer pueda pedir el salario de la libertad si sólo se publica en el Diario Oficial de Galicia. P. ¿La otra parte del Gobierno lo hace? R. No, la otra parte no. P. ¿Está a favor de las ayudas directas a los medios? R. No, estoy a favor de la publicidad institucional. Lo que me parece escandaloso es que aparezca en un periódico dos páginas en las que se ha pagado por salir y se presente como entrevista. P. El último informe del Consello de Contas revela que la Xunta de Fraga dio sólo en un año 14,8 millones de euros en subvenciones directas a los medios. ¿Sigue igual la situación? R. La Vicepresidencia y las consellerías del BNG han erradicado la práctica de firmar convenios. Gracias a este humilde servidor hay un decreto que regula el registro de convenios. P. Está incompleto. R. Porque no envían la información. Y son fundamentalmente las consellerías del PSOE las que no lo hacen. Entrevista El pais 17/9/2007. Saudos e grazas polo comentario

Ningún comentario:

Publicar un comentario